Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Σύντροφε Πρόεδρε

Σύντροφε Πρόεδρε του ΠΑΣΟΚ...μου...Βαγγέλη Βενιζέλο.
ΑΝ σέβεσαι, αν «πονάς», αν ενδιαφέρεσαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για την ΤΥΧΗ της προοδευτικής Παράταξης για την ΤΥΧΗ του ΠΑΣΟΚ, για την ΤΥΧΗ της «Ελιάς», ΑΝ εκτιμάς και σέβεσαι Ο,ΤΙ έγινες και Ο,ΤΙ πήρες από το ΠΑΣΟΚ κάνε την ΥΠΕΡΒΑΣΗ σου. Παραιτήσου απ΄την εσωτερική πολιτική όπου ΠΛΕΟΝ δεν σε...«ΠΑΕΙ» και ΞΕΔΙΠΛΩΣΕ το, όντως, γιγαντιαίο «εκτόπισμα» σου στην εξωτερική πολιτική. Μπορείς, ΑΝ το επιδιώξεις, να εκπροσωπήσεις τη Χώρα σαν ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ στην Ευρώπη. Πιστεύω, τόσο εγώ ΟΣΟ και πολύς κόσμος πως ο θεσμός ΑΥΤΟΣ σου...«ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ» και πιστεύω ακράδαντα πως είσαι, ΙΣΩΣ, ο μοναδικός που θα τον ΚΑΤΑΞΙΩΣΕΙ, γιατί τους θεσμούς τους καταξιώνουν άτομα.
Έτσι η προσφορά σου ΘΑ είναι διττή ΚΑΙ η Ελλάδα θα «ΦΑΝΕΙ» στην Ευρώπη ΚΑΙ θα αναδειχθεί πλήρως η φιλοδοξία και αμετροέπεια του Κουβέλη με ΤΟ «πεζοδρομιακό»:
«ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ»

Με όλη  μου την αγάπη
Ένας απ΄το 45% του ΠΑΣΟΚ που,...ΑΥΤΟ..., ΜΑΣ το...«χρωστάς»

Καλή τύχη και σε σένα και σε μας.
Είναι η τελευταία φορά που σου απευθύνω «έκκληση» (ως έχω δικαίωμα γιατί ΕΓΩ και κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ΣΑΝ εμένα σου «δώσαμε» ΟΣΑ «πήρες» και Ο,ΤΙ «έγινες» σε πολιτικό επίπεδο και ΟΧΙ μόνον.

Με σεβασμό
στην μέχρι ΤΩΡΑ, όποια, προσφορά σου και στην ΟΠΟΙΑ από δω και πέρα πολιτική ΠΡΑΞΗ που εκτιμήσεις ότι...ΠΡΕΠΕΙ να «κάνεις»

Γιάννης Καϋμενάκης
Γραμματέας επί 20 χρόνια Οργανώσεων ΠΑΣΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια: