Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Θα 'πρεπε να είναι η πρώτη είδηση...όμως!!!

Μου τηλεφώνησε ένας φίλος απ΄το εξωτερικό και με ρώτησε εάν έγινε πρώτη είδηση ΚΑΙ με...«πάταγο» αυτό που διάβασε στην Καθημερινή της Παρασκευής 26 Ιουλίου 2013 ότι: Διευθυντές εφοριών και άλλοι θεσμικοί εισπρακτικοί παράγοντες έστειλαν επιστολές στον Υπουργό Οικονομικών κ. Στουρνάρα, ρωτώντας τον...τί να «κάνουν» με τους «ανέγγιχτους» (κοινώς) έχουμε...«τσιμπήσει...κλέπτοντας...οπώρας» ΚΑΠΟΙΟΥΣ: επιχειρηματίες-βιομήχανους-δικηγόρους-γιατρούς-σκαφάτους-δημοσιογράφους-καλλιτέχνες-τραγουδιστές και λοιπά...«πιράνχας» ΚΑΙ απαντά ο κύριος Στουρνάρας: κάντε το καθήκον σας (κοινώς)...«μπαζώστε» τους και κατά το...λαϊκότερον...«ξεσκίστε» τους. Σας παρέχω την πολιτική ΚΑΙ προσωπική ΜΟΥ κάλυψη-στήριξη,. Όποιος, δε, ολιγωρήσει (κατά το λαϊκότερον...τα «πιάσει» και...την...«κάνει...μάστιχα» θα τιμωρηθεί ΑΥΣΤΗΡΑ.
Αδελφέ,
αν, όντως, είναι έτσι, είναι...τόσο «καλό» που είναι...αδύνατον...να είναι αλήθεια!!!
ΠΡΩΤΗ φορά ακούω-βλέπω-διαβάζω-αντιλαμβάνομαι Υπουργό να...«παίρνει» μια...ΤΕΤΟΙΑ...ηθική ΚΑΙ...αρσενικιά...θέση.
ΟΜΩΣ τα «συστημικά» ΜΜΕ που ψάχνουν στα...σκουπίδια...ΟΥΤΕ είδαν ΑΥΤΗ την «πρωτόγνωρη» (για μένα) ΠΡΩΤΗ είδηση. Τους...«ξέφυγε».
Απάντησα στον φίλο μου πως...«από σένα το ακούω για πρώτη φορά...». Μου είπε...«λυπάμαι που 'μαι Έλληνας» (θα 'θελα να μην το πιστεύει!!!)
Ταλαίπωρη Χώρα ΜΟΥ...ΓΙΑΤΙ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: