Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

ΕΓΩ (εμείς η…πλέμπα) θα αναφερθώ σ΄ΟΤΙ με αφορά. Για Ο,ΤΙ πίστεψα. Για Ο,ΤΙ αγωνίστηκα. Για Ο,ΤΙ προδόθηκα. Για Ο,ΤΙ: με πίκρανε, με πόνεσε, με «γέλασε», για Ο,ΤΙ με θύμωσε. ΤΟ…δικαιούμαι!!!

Νομοτελειακά για να «καλύψει» κάποιος ένα του λάθος…«πέφτει» σε άλλα!!!
Υπουργός Οικονομικών ΚΑΙ καθ΄ύλη υπεύθυνος για την Οικονομία…«ΕΚΡΥΒΕ» την ΛΙΣΤΑ Λαγκάρντ (και όχι μόνον) στο…αρχείο του (γράφοντας στα αρχίδια του τον εργαζόμενο και τον συνταξιούχο…«κλέβοντας» του τα δώρα και το επίδομα αδείας)
ΤΩΡΑ…τα ΠΡΩΤΟκλασάτα (τρομάρα τους) στελέχη ΑΝΤΙ να «συνασπιστούν» ΚΑΙ να αντιδράσουν στα λάθη και το επικίνδυνο ΥΠΕΡ-ΕΓΩ του Βαγγέλη… λάκισαν.  Ο ένας για…«Χίο» τράβηξε κι΄ο άλλος για…ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
Σ’ ΟΛΟΥΣ «βγήκε» ο…ΑΡΧΗΓΟΣ!!!
Αρχηγός ο…Αντρέας
Αρχηγός ο…Μιχάλης
Αρχηγός η…Αννούλα
Αρχηγός (ακόμα) και ο…Μόσιαλος
Ξέχασαν ΟΛΟΙ το…«ΠΑΣΟΚ» του ΑΝΤΡΕΑ, την διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη, τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ, τον αγνό κόσμο του ΠΑΣΟΚ!!!
Ξέχασαν τα πολιτικά «ρεμάλια» ΠΩΣ Ο,ΤΙ έγιναν, ΟΠΟΙΑ αναγνωρισιμότητα κι΄αν απέκτησαν, ΟΣΑ «κονόμησαν» τα ΧΡΩΣΤΑΝΕ στον ΛΑΟ του ΠΑΣΟΚ, του σοσιαλιστικού ΠΑΣΟΚ που ίδρυσε ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, το ΑΡΣΕΝΙΚΟ, ο ΑΝΤΡΕΑΣ.
Κανείς απ΄όλους αυτούς ΔΕΝ έγινε Ο,ΤΙ έγινε απ΄τα «όμορφα…μπιρμπιλωτά του…μάτια)
Αχάριστα, αγνώμονα, λίγα, μικρόψυχα, «αυτιστικά» πολιτικά ανθρωπάκια που «είδαν» ξαφνικά, και «μέτρησαν» το μπόι τους στον ίσκιο τους τις 5 το απόγεμα.
Ξευτίλες άνδρες που «ήρθατε» και…«πήρατε»
Κουφάλες άνδρες που «ήρθατε» πατώντας στις «πλάτες» μας.
Ρεμάλια άνδρες που «ξεχάσατε» ότι μου χρωστάτε, ΜΑΣ χρωστάτε ΕΜΑΣ, την «πλέμπα», χιλιάδες εργατοώρες που «ξοδέψαμε» στη…Σολωμού, στην Καποδιστρίου, στη Χαριλάου και στις εκατοντάδες Τοπικές. Εργατοώρες που…«ξοδέψαμε» για την ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ μας και τις… «καρπωθήκατε»  ΕΣΕΙΣ… «εξαργυρώνοντας» τες με: ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, Προεδρία. Ανθρωπάκια που οι περισσότεροι από σας ήσασταν…γιδαρμέχτες.
Πίνατε…ξινόγαλο και το «αντικαταστήσατε» με φρέντο στα…Νούφαρα και στον Πέρο.
Ρεμάλια που απ΄το… Μπραχάμι και την Καισαριανή «μετακομίσατε» στην Πολιτεία, στο Ψυχικό και στην Εκάλη.
Σαρμούτες που κάνατε «γενέθλια» στις… «κυράτσες» σας στα βόρεια προάστια με 1000 άτομα προσκεκλημένους.
Τιποτένιοι που στα Υπουργικά αυτοκίνητα «ζητάγατε» ΑΝΥΠΕΡΘΕΤΩΣ…ψυγείο γιατί είχατε συνηθίσει να πίνεται το ξινόγαλο με…παγάκια.
ΕΣΕΙΣ με τον φιλικό ΣΑΣ ιστό, τον…«επιχειρηματικό» ΣΑΣ ιστό και με τον…«γκομενικό» ΣΑΣ ιστό καταντήσατε την χώρα μου επαίτη. Καταντήσατε φτωχοποιημένο το 80% του ΛΑΟΥ της Χώρας μου.
ΕΣΕΙΣ «κλέψατε» τις 5 απ΄τις 14 συντάξεις μου και μισθούς μου.
ΕΣΕΙΣ μου «κλέψατε»  το «τραγούδι», το «ανέκδοτο», τον «έρωτα», το «όνειρο», και την «ελπίδα».
ΕΣΕΙΣ είστε οι «ηθικοί αυτουργοί» χιλιάδων αυτοκτονιών συνελλήνων μου.
Κρυφτείτε σκουλίκια.
Χαθείτε ερπετά.
Δεν σας «πρέπει» φυλακή.
Διαπόμπευση σας «αξίζει»
Δυο ώρες ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ περπάτημα στο Σύνταγμα ΓΙΑ να σας φτύνουν οι περαστικοί.
Σε «μια βδομάδα» θα ΄χαμε «γλυτώσει» από σας γιατί θα ΄χατε… «πνιγεί» απ΄το ΣΑΛΙΟ.

ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: