Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Ανοιχτή επιστολή στον Γιώργο Παπανδρέου

Φίλε Γιώργο Παπανδρέου,

είμαι ο Γιάννης Καϋμενάκης απ΄την Καισαριανή, ελπίζω να με θυμάσαι (γιατί είσαι νέος ακόμη).
Είμαι εκείνος που με κάλεσες στο Γραφείο σου τον Αύγουστο του 2010 και δεν ήρθα για να μην σε στεναχωρήσω με τις αλήθειες που δυστυχώς μου βγαίνουν.
Άκου την συμβουλή ενός γεροντότερου με ταυτότητα απ΄το 1963 στην ΕΔΗΚ.
ΕΑΝ τυχόν κάνεις αυτό που σκέφτεσαι σχετικά με ίδρυση κόμματος στις 3 Σεπτέμβρη ΑΠΛΑ΄ θα σφραγίσεις την ανικανότητά σου (ανικανότητα επιλογής στελεχών και συμβούλων)
...Μπιρμπίλη, Γερουλάνο, Πανάρετο, Δρούτσα, Παπακωνσταντίνου, Κατσέλη, Μπατζελή, Ραγκούση και σου...διέφυγε ο Γιάννος Παπαντωνίου.
Δεν χρειάζεται να πω άλλους...κατάλαβες καλύτερα από μένα.
Παρόλο που σ΄αγαπώ ιδεολογικά και ανθρώπινα λόγω του αρσενικού ΑΝΤΡΕΑ θα είμαι ο πρώτος που δεν θα σε ψηφίσω.
Άκουσέ με γιατί αλλιώς θα ΧΑΘΕΙΣ.
Με όλο τον σεβασμό και την αγάπη μου.

Γιάννης Καϋμενάκης
Καισαριανή

Δεν υπάρχουν σχόλια: