Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Όλοι τους «γεννημένοι» αρχηγοί!

Τι είχες Γιάννη...τι είχα πάντα. Σοφοί μου πρόγονοι!
Τι κακιά μοίρα, αδέλφια, "δέρνει" μέχρι σήμερα όλες τις προοδευτικές παρατάξεις (όσο εγώ, τουλάχιστο, θυμάμαι)
Επί Γεωργίου Παπανδρέου: Μητσοτάκης-Νόβας-Στεφανόπουλος-Τσιριμώκος...ΟΛΟΙ τους...«γεννημένοι» αρχηγοί!
Επί Ανδρέα Παπανδρέου: Σημίτης-Αρσένης-Τσοχατζόπουλος (τρομάρα του)...«γεννημένοι» αρχηγοί!
Επί Γιώργου Παπανδρέου: Βενιζέλος-Λοβέρδος-Διαμαντοπούλου-Βασούλα...ΟΛΟΙ τους...«γεννημένοι» αρχηγοί!
Επειδή, ΟΜΩΣ, πιστεύω πως ΚΑΝΕΙΣ απ΄τους παραπάνω «γεννημένους» αρχηγούς ΔΕΝ ήσαν και ΔΕΝ είναι «βλάκας»-«ηλίθιος» και κατά το Ελληνικότερον...«παπάρας», μου μπαίνουν ιδέες στο «βρώμικο» μυαλό μου και...φτου κακά στο στόμα μου!!!
Σκέφτομαι ο...ανόητος ΜΗΠΩΣ συμβαίνει κάτι άλλο; ΜΗΠΩΣ πίσω απ΄ΟΛΟΥΣ αυτούς τους «έξυπνους» πολιτικούς άντρες κρύβονται άλλοι από πίσω;
ΜΗΠΩΣ πίσω απ΄όλους αυτούς κρύβεται το «σύστημα» που θέλει, μέσω αυτών, εμένα την «πλέμπα» να...ΞΑΝΑπερπατήσω στα τέσσερα;
ΓΙΑΤΙ μόνο ΤΟΤΕ υα μπορούν να χτίζουν μέσα στα ΔΑΣΗ, να χτίζουν μέσα στη θάλασσα, να μεγαλώνουν τα κότερά τους από 18 μέτρα στα 36; να μη πληρώνουν ΠΟΤΕ φόρους, να παίρνουν (κατ΄ανάθεση) τα δημόσια έργα, να «λένε» στον...αστυφύλακα «ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;;;

Εύχομαι αδέλφια να ΜΗΝ είναι έτσι!!!

Γιατί αν είναι έτσι τότε αλίμονο στη Χώρα, αλίμονο σε μας, τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.


Αν είναι έτσι, αδέλφια, βγαίνει (για μας) ένα θλιβερό συμπέρασμα: πως τόσα χρόνια κυνηγούσαμε «μαύρη γάτα» στο σκοτάδι!!!

Συγχωρέστε με, αδέλφια, για τη «μαυρίλα» που βγάζω, αλλά όσο και να θέλω να είμαι αισιόδοξος ΔΕΝ με αφήνουν τα...καθίκια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: