Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

6 Μαρτίου 2010

Σύντροφε Πρόεδρε,

είναι γνωστό πως βρέθηκες Πρωθυπουργός αυτής της ταλαίπωρης χώρας στη ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ εποχή.
Είναι γνωστό ακόμη και στον πιο κακόπιστο Έλληνα ότι οικονομικά η Χώρα μας ΟΧΙ απλά βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού ΑΛΛΑ έχει ΗΔΗ γκρεμιστεί και μάλιστα έχει γίνει «συντρίμμια»
Είναι γνωστό πως μια μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού πίστεψε και πιστεύει σε Σένα και σου ανέθεσε να διαχειριστείς μια απαξιωμένη (δυστυχώς) και υπερχρεωμένη χώρα.
Είναι γνωστό πως προσπαθείς.
Είναι γνωστό πως στο πεντάμηνο που είσαι στο τιμόνι, στην προσπάθεια να διορθώσεις ΚΑΤΙ έχεις γυρίσει ΟΛΟ τον κόσμο τόσες φορές ΟΣΕΣ...ΟΥΤΕ ο Σημίτης ΔΕΝ το τόλμησε. Τόσες φορές ΟΣΕΣ ο Καραμανλής πήγαινε στη Ραφήνα!!!
Είναι γνωστό πως η Χώρα, σ' ΑΥΤΗ την «κατάντια» ΔΕΝ έφτασε...μόνη της
Είναι γνωστό πως την έφτασαν ΟΠΟΥ την έφτασαν συγκεκριμένα φυσικά πρόσωπα με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Είναι γνωστό πως απ' το 1999 άρχισαν τα διαχρονικά εμπριμέ «πιράνχας», τα εμπριμέ ανθρωποειδή «τρωκτικά» να «ροκανίζουν» τα ΙΕΡΑ & ΟΣΙΑ της χώρας.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ-SIEMENS-ΔΟΜΗΜΈΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ (τα λεφτά της σύνταξής...ΜΟΥ)-ΒΑΤΟΠΕΔΙ (συνωστισμός στα λαμόγια)-το «πλιάτσικο» σε ημερήσια διάταξη ΚΑΙ...επίσημα.
Είναι γνωστό πως στη Δεκαετία 1999-2009 «πλούτισαν» με τις ανοχές και ευλογίες, θα 'λεγα, του Κράτους...ΚΑΠΟΙΟΙ...συγκεκριμένοι.
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που ΔΕΝ πλήρωναν φόρους με διάφορα τερτίπια νόμιμα και μη (οφ σορ-Λάδωμα-Λάδωμα...Λάδωμα)
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που «διάβρωσαν» το...«ΚΡΑΤΟΣ» (Δικαιοσύνη-Εφορίες-Πολεοδομίες-Νοσοκομεία)
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ τιμώρησε που ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα τιμωρηθούν.
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που...συνωστίζονται με τα...καγιέν στο...Κολωνάκι.
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που γέμισαν τα Δάση και τις παραλίες ΜΑΣ με βίλες.
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που...για...ΤΙΠΟΤΑ δεν λογοδοτούν στο...ΝΟΜΟ όπως ο...κουλουράς που δεν έχει....άδεια και το άμοιρο το πρεζόνι.
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ, τέλος Πρόεδρε μου, που ΕΜΕΝΑ σήμερα με καλείς να μου «πάρεις» τον 14ο μισθό και να μου μειώσεις τη σύνταξή μου για να ΣΩΘΕΙ η Χώρα. Να σωθεί η ΠΑΤΡΙΔΑ. Να μπορεί ΑΥΡΙΟ το εγγόνι μου να ζήσει καλύτερα (κι' εγώ συμφωνώ)
Με καλείς, πρόεδρέ μου, ΕΜΕΝΑ το μισθωτό και τον συνταξιούχο να βοηθήσω να κάνουμε ΟΛΟΙ εμείς «ρεφενέ» για να «ξεχρεωθούμε» σαν Κράτος (κι' εγώ συμφωνώ)
Κοινώς με καλείς, Πρόεδρέ μου, να καλύψω ΕΓΩ τα λεφτά που «έφαγαν» οι απατεώνες, οι λωποδύτες, οι καταχραστές (κι' εγώ συμφωνώ)
Όπου...ΕΓΩ...ο υπέροχος, ο μεγαλόψυχος, ο μη ρεβανσιστής Ελληνικός Λαός.
ΟΜΩΣ...ΕΓΩ...πρόεδρέ μου περιμένω κάτι. Κι' ΑΥΤΟ το κάτι το...ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ.
ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ να μου δείξεις στην πράξη ότι είσαι Σοσιαλιστής (όπως επικαλείσαι) και Δημοκράτης.
Ξέρω πως σ' ΑΥΤΗ τη χώρα οι νόμοι, το Σύνταγμα, το...«σύστημα» είναι ΕΤΣΙ φτιαγμένα...ΕΤΣΙ δομημένα ΩΣΤΕ ΟΛΟ οι προαναφερθέντες να μένουν ατιμώρητοι (τα γνωστά...κλείσιμο Βουλής...ελλείψη στοιχείων...χρόνος...παραγραφής...ασυλία και...λοιπά...χόρτα για τα...προβατάκια. Γιατί ΧΩΡΙΣ...προβατάκια ΔΕΝ θα «υπήρχαν» οι...ΛΥΚΟΙ!!!)
Αυτά τα ξέρουμε ΟΛΟΙ. Να φανταστείς την...άλλη φορά ο...μπάρμπας μου ο Αγησίλαος που είναι 62 χρόνια «Γιδοβοσκός» και...«γιδαρμέχτης» στο βουνό...μου 'λεγε: ανηψιέ...κανείς ΔΕΝ θα πάει...φυλακή!!! Σκέψου...ε;;;
ΕΓΩ...Δεν ζητάω τιμωρίες-φυλακές και λοιπά λαϊκίστικα.
Ένα ζητάω από ΣΕΝΑ και το...ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ
ΑΥΡΙΟ το βράδυ στην Κρατική Τηλεόραση ΘΕΛΩ να διαβάσω τα εξής:
Για το Χρηματιστήριο: Ο...Γιάννης...ο Κώστας...ο Νίκος
Για την Siemens: Ο Θανάσης...ο Παύλος...ο Πέτρος
Για τα δοδημένα (μην τα πω αλλιώς): Ο Λάκης...ο Πάρης
Για το Βατοπέδι: ο Θωμάς...ο Περικλής...ο Άρης
ΑΥΤΟ το ζητάω από έναν άνθρωπο που πίστεψα και πιστεύω ακόμη.
ΑΥΤΟ το ζητάω για τρεις (3) λόγους
Α) Για να τους «φτύνω» όπου τους βλέπω
Β) Για να σφίξουν οι...«πρωκτοί» στα επίδοξα «Λαμόγια» (κι' είναι πολλά σε πληροφορώ)
Γ) Για να νιώσω, να με πείσεις πως ΔΕΝ είσαι σαν τους ΑΛΛΟΥΣ.
Πως δεν κάνεις γέφυρες. Πως είσαι Σοσιαλιστής και τέλος πως έχεις βαριούς «αδένες» σαν του πατέρα σου του αναντικατάστατου αείμνηστου Αντρέας ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: