Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Aθήνα, Κείμενο 12ης Μάρτη 2010

Ξεκινώντας απ΄το 2000, σ' ΑΥΤΗ τη Χώρα, την όμορφη αλλά ΠΑΝΤΑ ταλαίπωρη, έχει συσσωρεύσει πολύ «εύφλεκτη ύλη»
Πολύς θυμός, πολύ ψέμα, πολύ οργή, πολύ αδικία, πολύ...πολιτική «λαμογιά», πολύ υποκρισία!!!
Στρώματα αδικημένα, γενιές «χαντακωμένες» (στο βωμό της κομματικοποίησης). Τάξεις «ριγμένες»
Προσδοκίες διαψευσμένες. Όνειρα χαμένα. Πολιτικές...«μαϊμού». Πολιτικοί...αγκαλιά και με...«φιλί στο στόμα» με τα...«συμφέροντα». Χάνονται τα...«αυτονόητα». Ο πολίτης «συνεταιρίστηκε» με τις Τράπεζες.
Τα σπίτια «αμπάρωσαν» πορτοπαράθυρα. Κι'...ΟΜΩΣ το...«Κράτος» και το ιδιωτικό...«ΚΛΕΦΤΡΌΝΙ» θα...«ΜΠΕΙ»
Έχει τον τρόπο του. ΚΑΠΟΙΟΙ του έδωσαν το δικαίωμα ΚΑΙ τα...«μέσα»!!!
ΑΥΤΟ...ΔΕΝ θα το...αγγίζετε. Είναι «εύφλεκτο»!!!
Εμμέσως ΠΛΗΝ...σαφώς (μετά το δάχτυλο του περιοδικού Focus) ντόπιοι και ξένοι βγαίνουν «ανοιχτά» και μας λένε: κλέφτες-ψεύτες-τεμπέληδες-λαμόγια-ευρωχαρτζιλικωμένους κλπ
Τι λέτε ρε;;;
ΕΓΩ (η...πλέμπα) είμαι ΟΛΑ αυτά;;;
ΕΓΩ, ρε, έχω τις βίλες στα...δάση και μεσ΄τη θάλασσα;;;
ΕΓΩ, ρε, φοράω τα...ντιόρ, Νίκος & Τάκης, Ασλάνη, Γαβαλά, Βασιλείου, Κοστέτσου;;;
ΕΓΩ, ρε, πετάω κάθε βράδυ λουλούδια στα ξενυχτάδικα αξίας χιλιάδων ευρώ;;;
ΕΓΩ, ρε, χαρακτηρίζομαι με το...δάχτυλο της Αφροδίτης;;;
Για ΜΕΝΑ, ρε, μίλαγε εκείνη η πολιτική «κωλοτούμπα» της δημοσιογραφίας στις 22/2/2010 στο MEGA;;; στην εκπομπή την έγκυρη της Δευτέρας;;;
ΕΓΩ, ρε, έχω οφ-σορ και ΔΕΝ πληρώνω φόρους;;;
ΕΓΩ, ρε, «μπούκωσα» απ' το Χρηματιστήριο;;;
ΕΓΩ, ρε, «λαδώθηκα» απ΄τη Ζήμενς;;;
ΕΓΩ, ρε, έκλεψα απ΄τα δομημένα ομόλογα;;;
ΕΓΩ, ρε, «μπούκωσα» απ΄το Βατοπέδι;;;
ΤΙ προσπαθούν να μας πουν, αδέλφια και να μας πείσουν οι...«ινστρούχτορες», οι...«συμπεθέρες», οι «τηλε-εισαγγελείς», οι...«ξερόλες» των ΜΜΕ;
Ποιος θα μου δώσει, ρε «καθίκια» μια απάντηση ΣΤΟ:
Ποιος και ΤΙ είμαι σ' ΑΥΤΗ τη χώρα του παραλόγου.
Στη Χώρα της ατιμωρησίας. Στη Χώρα της υποκρισίας. Στη Χώρα της «αρπαχτής». Στη Χώρα του...«ξέρεις ποιος είμαι εγώ...ρε». Στη Χώρα της αναξιοκρατίας. Στη Χώρα του...«ρουσφετιού».
Γιατί, ΡΕ, μου την καταντήσατε ΕΤΣΙ τη Χώρα ΜΟΥ;;
Γιατί, ΡΕ, «κλέψατε» το χαμόγελό ΜΟΥ;
Γιατί, ΡΕ, ΜΟΥ «σκιάσατε» τον ήλιο ΜΟΥ;
Γιατί, ΡΕ, με κάνατε να νιώθω μετανιωμένος που ζω στο ομορφότερο...«οικόπεδο» που ΜΟΥ...«χάρισαν» οι ΘΕΟΙ πάνω στη Γη;
ΓΙΑΤΙ ρε «λεχρίτες» ΟΠΟΙΟΙ κι' αν είστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: